Yönetmen : Türkan Derya

Senaryo : Ali Ulvi Hünkar

Müzikler : Derya Köroğlu

Yıl : 2001

Yapım : TRT

Bölüm Sayısı : 47



Olcay : Zuhal Olcay

Yusuf : Emre Kınay

Havva : Meral Okay

Ömer : Ruhi Sarı

Duru : Özgü Namal

Ferhan : Oktay Kaynarca

Ali : Uğur Polat

Önem : Günay Karacaoğlu

Tevfik : Ümit Çırak

Nilgün : Yeşim Ceren Bozoğlu

Sabri : Hikmet Karagöz

Doğan : Deniz Oral

Serhat : Emrah Elçiboğa

Lale : Itır Esen

Pembe : Yasemin Çonka

Rüstem : Ahmet Saraçoğlu

Yalçın : Nejat Birecik

Engin : İlhan Şeşen

Tülin : Pıtırcık Akerman

<$
Ad:
Konum: Istanbul, Türkiye

Daha hiçbir şey yaşamadım ki ortasında olayım hayatın. Ama kenarındayım, o kesin! Hem de en kenarında. Bizim mahalle gibi şehrin dibinde...







<$13.Bölümspan>
<$12.Bölümspan>
<$11.Bölümspan>
<$10.Bölümspan>
<$9.Bölümspan>
<$8.Bölümspan>
<$7.Bölümspan>
<$6.Bölümspan>
<$5.Bölümspan>
<$4.Bölümspan>



Sevda Sözleri
Tılsım
Uzay
Mine
Eysean
Eroy
Oky
Optio
Tuğçe
Ashkar
Umar
Emir
Gizem
İvriz
Sunshine
Kayhan



<$B11 Haziran 2008 Çarşamba2> <$B14.Bölümpan>
<$B
14.Bölümde Ali, hocasıyla konuşup belki de geçmişiyle hesaplaşırken farkında olmadan sol güfteler fısıldıyor izleyenlere...

Biz ümitli türküler söyledik. Söyledikçe de içimize işledi senin o “hayat” dediğin...


Yokluğumda çok kitap okumadım Mustafa Sandal’ın dediği gibi ama çok film izledim. Türk filmleri tabi hepsi. Bu yazımda izninizle kısa kısa bu filmlerden bazıları hakkında yazmak istiyorum. Sizde bir fikir uyandırır; en azından ön bilgi olur. Belki birkaçını izlersiniz bu vesileyle…

Kabadayı : Mutlaka izlenmesi gereken bir film. Şener Şen oyunculuk dersi veriyor, Kenan İmirzalıoğlu oyunculukta sınıf atlıyor ve en önemlisi filmin kendisi başlı başına bir ders barındırıyor bünyesinde. Kimsenin bu filme ayırdığı vakitten dolayı pişman olacağını sanmıyorum.

Hayatımın Kadınısın : Çok nahif, çok arabesk, çok İstanbul bir film; hem de eski İstanbul. İnanın izlerken yüreğinizin yumuşadığını hissedeceksiniz. Türkan Şoray ve Uğur Yücel ile bir oyunculuk şöleni. Ne yazık ki gişenin hakkı yenmiş filmlerinden.

Bir Ömür Yetmez : Ferzan Özpetek yine yapmış yapacağını. Dostluk üzerine çok önemli bir film. Arkadaşlığa önem veriyorsanız ve de sevgiye tabi, bu filmi mutlaka tadın.

Yumurta : Birçok ödül almasına rağmen hâlen bu filme zaman ayırmakla iyi mi yaptım kötü mü karar veremiyorum. Bütün bir film boyunca “bir şey” olmasını bekliyorsunuz; yani bir çıkış, bir kaynama noktası… Ama yok. Sonuç : Az biraz hayal kırıklığı.

İlk Aşk : Televizyon defalarca verdi. Ama hâlâ izlememiş olanlar için: çok güzel bir Ege hikayesi. Öyle yumuşak bir dokuyla vurgulanıyor ki duygular; birçok yerinde gözleriniz dolsa da, ağlamanıza ramak kala değişiveriyor her şey. Kursağınızda kalıp içinizde büyüyor.

Kutsal Damacana : Şaşırtıcı ve kendinden beklenmeyecek derecede komik ve güzel bir film. Şafak Sezer'den filmle karışık bir kabare veya stand-up tadı veren çalışma. Çok küfür var ama hiçbiri sırıtmıyor, yerli yerinde. Yine vakit ayırdığınız için pişman olmayacağınız, çok güleceğiniz bir film. Recep İvedik'ten daha az güldüren ama çok çok daha fazla gülümseten bir yapım.

Kısık Ateşte 15 Dakika : Metin Akpınar ve Haluk Bilginer’in başı çektiği Ata Demirer ve yine sağlam oyuncuların eşlik ettiği bir tek mekan filmi. Herkesin hayatında bir 15 dakika mutlaka vardır. Film bunu işlemiş komik bir zeminde. Hayranı olmasanız da bittiğinde “İyi ki izlemişim” diyeceğiniz bir film.

Cenneti Beklerken
: Benim Adım Kırmızı romanını okuyanınız var mı? Beğenen var mı? Ben okumuş ve beğenmiştim. O zaman bu film sizi cezbedecektir. Tipik bir Derviş Zaim filmi. Fotoğraflar ince işlenmiş…

Eve Giden Yol : Çok değişik bir film. Bir dönem filmi ama hangi kalıba sokacağımı bilemiyorum. Bu da izlenmeli ama beklentilerinizi yükseltmeden. Masal dinler gibi izlenmeli.

Avrupalı : Kesinlikle izlenmemesi hatta (keşke) çekilmemesi gereken bir film. Böyle bir film hiç olmasa da olurmuş…

14. Bölüm Özeti


Bana "iyi olmak için üç sebep" söyle, tövbe edeyim her şeye. Sadece üç sebep söyle hadi.
ont>
<$B12mments: